Entraygues-sur-Truyère 0 km/2

31 juli 2023 - Entraygues-sur-Truyère, Frankrijk

Pjotr's herstel schiet nog niet op, we blijven nog een dag hier. Ik doe mijn riedel: doe een boodschapje, maak een wandeling, bezoek een expositie en maak een praatje met de bevlogen schilder, ga een paar uur naar het zwembad en dan is er weer een dag voorbijgesukkeld.

Pjotr eet nog nauwelijks. Ik haal een pizza, zet mijn stoeltje en m'n blote voeten in de rivier en eet prettiger dan gisteravond solo op het topterras.

We weten niet of we morgen vertrekken. Pjotr hoopt dat zijn hoofdpijn van nacht wegtrekt en een stuk over de rivier dobberen morgen dan wel gaat lukken. Zo niet, dan moeten we verkassen, de hotelmeneer heeft nog een kamer vrij in een chique B&B even verderop.

Alle opties nog open dus, we gaan het zien...

1. Kim:
    31 juli 2023
    Erg vervelend, gelukkig hebben jullie wel een goed onderkomen voor samen! Beterschap en succes!!
  2. Jacqueline:
    31 juli 2023
    Nogmaals beterschap voor Pjotr! Slaap goed!
  3. Lida van der Himst:
    31 juli 2023
    Het kan alleen maar weer beter worden!
    Liefs allebei!
  4. Jos en Nel:
    31 juli 2023
    Wat jammer, heel veel beterschap!
    Hopelijk morgen meer succes!
  5. Nellie:
    31 juli 2023
    Jammer van de mooie natuur om niet verder te kunnen . Beterschap Pjotr. Was erg gezellig met Otto jullie krijgen de gr.
  6. Nico Berghuis:
    31 juli 2023
    Nou nou, van harte beterschap en snel en goed herstel voor Pjotr gewenst, hopelijk snel weer samen fit op pad, op weg naar nieuwe avonturen!
  7. Nico Berghuis:
    31 juli 2023
    Nou nou, hopelijk gaat het echt snel beter met Pjotr en dan weer fit samen op pad!
  8. Marlies van den Munckhof:
    31 juli 2023
    Jammer dat het anders loopt dan verwacht …
    Hopelijk kunnen jullie de route binnenkort weer oppakken 🙏🤞👍