Val d'Isere, rustdag

9 juli 2022 - Val-d'Isère, Frankrijk

Zaterdag

Na een koortsige nacht is het wel duidelijk dat de bergen ingaan vandaag geen optie is. We besluiten in Val d'Isere te blijven, morgen de berg over te liften en daarna de vrij korte etappe van morgen te lopen. Balen, zo missen we de hoogste GR5 berg. In de planning tot Briancon zit echter geen ruimte voor uitstel: veel accomodatie is vooruitbetaald en zeker niet allemaal om te boeken naar nieuwe data.

We hangen in bed, Pjotr krijgt langzaam maar zeker ook steeds meer last van zijn keel.

Onder ons raam is een verversingpost voor de High Trail Vanoise, een trailrun van 70 km met 5400 hoogtemeters. Dat is voor de echte bikkels! Er is live muziek bij, dat fleurt de misère wat op.

Rond de middag dalen we af naar het dorp om te eten. Er is een Aziatisch restaurant dat voor nu precies het goede eten serveert: mangosalade vooraf en vis met groenten (ja, groenten!) als hoofdgerecht. Daarna ben ik blij dat we met de pendelbus terug omhoog kunnen.

We krijgen nog 145km van de touretappe van vandaag mee, als dat niet heilzaam werkt.

Hopelijk morgen een vrolijker verhaal...

1. Atie Monni:
    9 juli 2022
    Mooi uitzicht (foto). En ja...let op de vitamientjes! Beterschap!
  2. Nellie:
    9 juli 2022
    Ga maar rustig aandoen voor morgen beterschap.Goed eten.
  3. Inez S chreurs:
    9 juli 2022
    Een snel herstel wens ik jullie
  4. Judith:
    9 juli 2022
    Heel veel beterschap!!! Wij duimen hier voor een spoedig herstel. (Een beetje positiviteit voor een sterk immuunsysteem)
  5. Marjolijn Boeren:
    Veel beterschap
  6. Sophie Verbong Strijbos:
    9 juli 2022
    Kaarsje🕯brand voor jullie beide voor een spoedig en goed herstel heel veel beterschap .verstandig om toch ff wat rust te nemen.
    Lieve groet Van je tante en Mieke en Esther uit Velden
  7. Nico Berghuis:
    9 juli 2022
    Ach, wat een slappe dag, hopelijk sterken jullie ook door de Asian hap snel weer aan, zodat jullie met alle vertrouwde energie er weer tegenaan kunnen.
  8. Lyset:
    Veel beterschap!!
  9. Jos en Nel:
    Heel veel beterschap!!
  10. Jacqueline:
    10 juli 2022
    Hoop dat jullie je morgen beter voelen!
  11. Marlies van den Munckhof:
    10 juli 2022
    Beterschap en rust goed uit!